Wednesday, November 17, 2010

SAYA NAK MENANG SCORE A WORTH 298!

Hadiah paling best!
As a sister, ofcourse saya nk adik saya berjaya dalam UPSR!
Butiran yang diperlukan spt kat bwh ni yer...






Nama pelajar : Mohd.Farhan Hakimi Bin Mohd.Saod
Sekolah : Sek.Keb.Chini Timur 2&3
Darjah : 4 (tahun depan)
Hubungan pelajar dengan anda : adikku yang bongsu
Lokasi anda : Pekan, Pahang


Saya mestilah nak menang adiah ni untuk adik saya yang memang lemah dalam subjek teras. Exam baru ni pun dpt no. yg agak corot...Tapi, bab internet ni dia suka...jadi, kalo dapat Score A ni saya yakin dia boleh dan ada semangat waja nk belajar dan meningkatkan prestasinya. Lagipun dia akan ambil UPSR nanti.Kenalah bersiap sedia dari awal...Lemah sangat dia tu..daripada dia main games kat internet tu, kalo menang Score A ni bolehlah jugak dia buat latihan! sekurang2nya membantu dia dalam pelajaran sambil dia beronline dan main games jer tu...Harapan saya agar saya boleh menang adiah ni sebab saya dapat membantu pelajar2 lain yang datang ke Pusat Internet KOmuniti P1 Chini Timur dan memberi mereka menggunakan Score A yang dimenangi itu.Saya tahu Score A tu memang hebat!


NK JOIN KLIK SINI YER


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget