Sunday, December 26, 2010

1st TupperwareVille GiveAway

Klik banner tupperware atas ni kalo nak jugak join yer

Tupperware pilihan saya ialah...
V
v
v
v
v
sumber : blog penganjur...
Dah lama saya teringinkan tempat isi beras ni.Hajat hati nak bagi adiah kat ma...Lagipun bila isi beras dalam ni nampak cam kemas n ala2 profesional...Kalola saya dapat mende ni, xtau nak kata apala...bersyukur sangat2...boleh bagi hadiah hari ibu...nampak unik kan...lagipun barangan tupperware ni memang terkenal dengan kualitinya kan...bagus!

Jawab soalan2 dibawah...
  1. Sudah menjadi ahli tupperware? Tidak
  2. Berminat untuk mendapatkan barangan Tupperware? Ya (mahal tak yuran?hehe)
  3. Dimana selalu membeli barangan tupperware? Setakat ni belum pernah lagi membelinya...Mahal ar...even minat pun...coz design cantik2 semer! Tapi ada agen kat kawasan saya tu kalo nak beli...
Ringkasnya saya jawab..xper yer penganjur...xreti nk citer ngan pnjang lebar memandangkan penganjur pun tak mintak explain...hehe...

pssssstttttttttt.....kalo dapat adiah ni best jugak...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget