Thursday, December 23, 2010

CONTEST AKU DAN KACAMATA

JOIN? KLIK JER BANNER KAT ATAS NI

Sila lihat my pic berkaca mata hiam! sungguh hodoh rasanya..saya ni bukan jenis yang suka pakai rayban ni...mujurlah ada jugak terposibg ngan rayban murah ni ha...leh jugak masuk contest en.syafiq ni...Gambar kat bawah ni xedit kasi cantik pun just tambah frame jer...kira cam original jugakla kan..pastu tambah watermark!
Tapi suka gambar ni sebab me in purple!


Adiah menarik menanti anda! Cuba jerla..manerlah tahu tuan penganjur berkenan ngan gambar hodo saya ni..best jugak dapata diah..hahaha

Lin nak tag : kakyong dan azie-rah



2 comments:

Syafiq Rosli said...

tuan tnh da smpi ni..hehe..nice poto..all da best

elnino moona said...

jalan2 tgk peserta..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget