Wednesday, December 1, 2010

GIVEAWAY "KALAU SAYA SHOPPING DI ALINAC SHOPPE"

Saya suka join GA kat Alinac Shoppe ni...
before dah 2x saya join tau..kali ni, mestilah join lagi...Yang 1st tu Jom Slim Ala Alinac Lover..best tau adiahnya! saya tidak bertuah...
2nd tu plak...Giveaway Membership...Semer menang! dapat jadi ahli AS-0021 AZLINA SAOD


So, kali ni saya join GA ni sbb saya mmg sukakan brgn kat shoppe ni...Paling best sekali saya berminat sangat dengan produk slimming..Set Dr.Johnson tu...yang ada soap ngan cream pastu free vitamin...yela...gq first xmenang produk tu...huhu...saya nk slim...nk buang lemak2 yg ada ni ha..tengok testimonial pengguna yang menang tu kata mmg ok produk tu! saper xnk kan...Kesimpulannya, slimming product ni mmg saya sukerla...lagipun pompuan mmg suka bab slim ni kan...hehe...nk bdn tip top cam model iklan tu!


inilah dia produk yg sangat berkenan kat ati ni..Alinac shoppe nk kasi ker?

Saper nk join sila ke SINI yer

Tarikh tutup : 10/12/10






2 comments:

alinac lover said...

heheh..thanks join ya :)

penyertaan diterima~

alinac lover said...

oke thanks join ek

sila check link disini ya

http://www.alinaclover.com/2010/12/last-update-giveaway-kalau-saya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget