Friday, January 28, 2011

New Year Giveaway By KedaiGambarKami



Cikgu Zulkeflai (guru) & Catlina (doktor veterinar)
~ Kedai Gambar Kami ~


Saya harap menjadi antara yang bertuah untuk giveaway ini...Alangkah gembiranya bila memenangai photobook di tahun baru ini...(berangan dah ni...)

LIHAT APAKAH SERVIS MEREKA :-

 Photography packages
Photobook
Poster
Blog header/banner /logo design
dll.(update dari masa ke semasa)

JOM USHA HASIL KERJA MEREKA...

Untuk photobook, memang ada pelbagai jenis customer order. Ada yang untuk abadikan saat dapat baby, santai2, majlis hari jadi, kenangan2 percutian dan banyak lagi. Lihat contoh photobook yang telah disiapkan...Kalaulah saya dah tahu dari dulu, mesti nak tempah shoot tuk konvo aritu...dah terlambat...maybe untuk wedding saya nanti ker...hehe..menggatai lak...
Cantik...kemas...berbaloi2...ada free gift lagi tau!

Pakej harga seperti di bawah yer...

*klik tuk imej lebih jelas*

Seterusnya...gambar2 yang diambil oleh Kedai Gambar Kami memang sangat cantik tau! Seyes ni..memang tak tipu...Untuk sesi outdoor, perkahwinan dan sebagainya...Rugi kalau tak tempah ngan diorang ni...Memang ada seni, ada bakat ar orang kata bab2 amik gambar ni...One day, saya pasti gunakan khidmat mereka tuk sesi fotografi santai2 and me as a model! Jangan gelak yer...Geram tengok gambar2 diorang ni ha.







Banyak sangat gambar cantik2...Kalo nak tengok galeri KGK ni singgah kat GALERI KGK yer
Macam2 photo session yang mereka dah buat tau! Semer gambar memang gempak2 gilerla! Wa caya sama lu uols...hehe
Tuk pakej 2011 photoshoot ni plak, pakej sangat2 berbaloi tau!


Oklah..photography sudah...photoshoot pun suda...meh tengok banner/badge yang mereka create plak! dah tentu cantik jugak kan! Oh yer! Design header pun ada tau...fuh! sangat professional ar..malu lak kalo diorang datang tengok header kat blog saya tu!


Kalau nak order header ada 2 jenis:-

1. Pakej Customised design (RM15)
2. Pakej Personalised Design (RM30)

Antara banner/blog badge yang dicreate...


  • Blog logo customised 125 x 125 (standard) : RM15.00 Designer : Catlina
  • Blog logo customised 125 x 250 : RM20.00 Designer : Catlina
  • Blog logo personalised 125 x 125: RM30.00 Designer : Cg Fly
  • Blog logo personalised 125 x 250 @ saiz yang anda minta :RM35.00 Designer: Cg Fly

Kedai Gambar Kami ada juga menyediakan khidmat manipulasi gambar...Nak tengok contoh?


Best kan bila pandai dan tahu teknik ambil gambar dengan cantik serta edit2 ni...Saya sangat teruja bila tengok gambar2 kat Kedai Gambar Kami ni..menakjubkan!

Jangan lupa contact Kedai Gambar Kami

Catlina 0137449963 Cikgu Fly 0197433093 
Email: kedaigambarkami@gmail.com catlina7@yahoo.com ( preferred)

Kesimpulannya...
Apa yang saya suka dengan Kedai Gambar Kami ni?
Saya suka kesemuanya! Menarik perhatian saya...Tapikan part paling best tang kat photoshoot ar( coz saya ni "kaki kamera"!) Photobook yang dihasilkan tampak kemas jer! Nak abadikan saat2 konvo aritu kalo saya bertuah..hehe..takpun gambar2 family...
It's more than meets the eyes!Jom ke KedaiGambarKami(www.kedaigambarkami.com) sekarang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget