Saturday, January 8, 2011

Pemenang...

Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi...
Saya nak mengumumkan bahawa ada kategori yang tidak dijangka ni. Lin nak kasi adiah penghargaan kepada seorang peserta my 2nd GA...
Peserta yang bertuah tersebut adalah...
.
.
.
.
.
.

jiwa bahagia

Untuk peserta yang bertuah seterusnya minggu hadapan yer...Weekend ni nak g jenguk amoi tu mintak tolong cabutkan...Lin malas nak cabut sendiri sebab dari awal dah kata nak mintak si amoi tu cabutkan...hehe..xper yer...

Tahniah pada pemenang di atas...ada 5 lagi peserta bertuah minggu hadapan yer. 

dah siap gunting2 nama peserta dah pun tinggal nak cabut jer..sabar yer...

MAAF atas kelewatan mengumumkan pemenang...

kepada pemenang, sila hantarkan detail nama.alamat dan no.tipon ke email azlina6703@gmail.com untuk urusan pos adiah...

Sekian terima kasih...

13 comments:

Huda said...

bestnye..oh sapekan yg bertuah tu yer :)

SyUhAdA said...

ad cabutan lg ke?
besnye..~

nanakimie said...

gudluck semua:)

Myra Jay said...

Tak sabar menanti.. :)

PuanBee said...

sapa yg bertuaha tuh yer..

Miza Yusof said...

tahniah kepada pemenang :)
moga miza bertuah. heheh :)

kakyong said...

tahniah buat peserta yg buat n3 rajin tu... ;)

SYaMiLa said...

tahniah ...

sape la yg bertuah tu yea...

My recent post "Tamat Sudah Syamila’s GA "

jiwa bahagia said...

terima kasih ya lynn...da hantar butiran ke emel da...=)

kakngah said...

tahniah buat jiwa bahagia....

Nana said...

tahniah menang
http://all-contest-ga.blogspot.com/2010/12/1st-giveaway-izyanti-collection.html

cikpuanhady said...

tahniah buat jiwa bahagia..

moga2 me ntara yg bertuah..amin..

Kenkawan, tolong saya boleh? :Jom vote saya..^_*

Lelord said...

hhehe sapa la yg dapat tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget