Wednesday, March 23, 2011

“Giveaway Special dari ar-rifke.com!! Khas Buat Anda, Ya Anda yang Sedang Membaca Entri Ini!!


Cara menyertai Giveaway Special dari ar-rifke:
1. Buat 1 entri bertajuk “Giveaway Special dari ar-rifke.com!! Khas Buat Anda, Ya Anda yang Sedang Membaca Entri Ini!!” dan linkkan kepada entri ini.
2. Entri itu adalah bebas. Tetapi pastikan ada kaitan dengan:
3. Panjang entri adalah bebas! Pendek pun tak apa.
4. Pemenang akan ditentukan secara cabutan bertuah.
5. Tinggalkan link post anda di bahagian komen.
6. Tarikh mula giveaway ini ialah 13hb mac  dan tamat pada 24hb mac! Sertai sekarang!!
Tiba masanya saya nk berceloteh sikit pasal percutian saya ni. Percutian?ermmm...rasanya sepanjang saya idup ni tak pernah lagi bercuti kat mana2 pulau yang ada kat dunia ni... Tambah2 lagi yang memerlukan saya mengeluarkan duit sebanyak RM40,000 3 HARI 2 MALAM macam saudara ar-rifke tu...Fuhhh! Kena menyimpan mulai sekarangla..Kalo bercuti bagi family saya sekadar jenjalan kat mana2 tempat. Latest percutian yang kami pergi ialah Melaka! Hahaha...tak gempak pun kan! Stay kat umah adik jer..hotel penuh! Sehari suntuk berjalan kat bandar Melaka tu. Dahlah Hari Krismas tau2 ajerla macamna keadaan masa tu.tersangatlah sesak! Apapun sangat happy sebab dapat berjalan bersama family. Saya sempat beli souvenier tuk buat adiah GA saya yang kedua aritu. Saya juga ada buat post pasal percutian sehari saya tu.
Post pasal kat Bandar Melaka xdela plak! Hurmmm...Rasanya itulah percutian yang kira2 benar2 bercuti...yang lain2 tu kira sambil menyelam minum air...hehe...Tak kisahla kan. Janji g jenjalan. Nanti ada duit banyak macam ar-rifke nak ajak family bercuti dan menghabiskan duit kat mana2 pulau kat Malaysia ajerla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget